вівторок, 28 серпня 2012 р.

Рефлексія до Модуля 9

Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямувати себе у навчанні та про роль диференційованого навчання, а саме розуміння того, що задоволення потреб усіх учнів потребує ретельної підготовки та планування вивчення навчальної теми. Кожен учень вимагає відповідної підтримки для того, щоб почуватися впеівнено та комфортно в різних навчальних ситуаціях та щоб бути незалежним у навчанні. Учні, які мають труднощі у навчанні та учні з особливими здібностями й талантами потребують різних видів підтримки. певною мірою цю допомогу можна забезпечити, використовуючи педтехнології. Для розвитку самостійності учнів у навчанні вчитель має формувати в учнів самоспрямованість, тобто не лише надавати можливість виконувати самостійну роботу за інструкціями, а й навчати їх ставити власні цілі, планувати свою власну навчальну траєкторію, реалізувати та оцінювати свою діяльність з реалізації власних навчальних цілей. Сформована навичка 21 століття - бути спрямованим у навчанні - є дуже важливою для успіху учня в школі, в особистому житті.

Немає коментарів:

Дописати коментар