середу, 29 серпня 2012 р.

Portfolio


ПОРТФОЛІО ПРОЕКТу


Назва проекту : «Взаємне розташування прямих на площині»

Назва навчальної теми:

 « Взаємне розташування прямих на площині»

Основний та другорядні навчальні предмети

Математика, інформатика, українська мова, образотворче мистецтво


Вік учнів, клас 12-13 років, 7-Б клас


Стислий опис проекту

Проект виконують учні 7-Б класу з теми: « Взаємне розташування прямих на площині». Клас поділено на групи, в яких учні будуть опрацьовувати тематичні та змістові питання проекту. Будуть використовувати різні джерела інформації. Наприкінці проекту учні демонструють свої презентації до проекту.

План

Навчальні цілі

Після виконання проектів учні повинні наводити приклади геометричних фігур, вказаних у змісті, зображувати за допомогою лінійки і косинця паралельні й перпендикулярні прямі, описувати кути, утворені при перетині двох прямих січною, обґрунтовує взаємне розміщення прямих на площині.

Опис оцінювання

        Перед початком проекту здійснюється визначення навчальних потреб учнів за допомогою 3-Х-Д схем, обговорення основних запитань, перегляд презентації вчителя та її обговорення. Впродовж роботи над проектом проводиться анкетування,консультації, самостійні роботи з різними формаи оцінювання, розв’язування задач. Наприкінці роботи над проектом проводиться захист проекту у формі презентації, опитування , підсумку роботи з таблицею З-Х-Д

Діяльність учнів

Самостійно опрацьовують означення паралельних та перпендикулярних прямих, способи побудови цих прямих, ознаки паралельності прямих.
: Учні шукають відповіді на ключові, тематичні та змістові запитання, планують власну роботу, обирають форму захисту проекту та методи дослідження проблеми.
Учні використовуватимуть Інтернет  та додаткові матеріали при виконанні проекту та формуванні кінцевого продукту власної діяльності.
Спонукати учнів до створення власних учнівських презентацій, буклетівОцінювання учнівської діяльності над проектом буде проведено згідно розроблених критеріїв та самооцінювання. У процесі роботи над проектом оцінювання учнівської діяльності буде проводитись з урахуванням диференціації навчання. Діяльність учителя: формулює проблему проекту, мету і задачі,організовує діяльність: розподіл на групи, визначення ролей, можливі форми презентації проектів.
Учитель не бере участь, але консультує учнів, ненав’язливо контролює, дає нові знання, репетирує з учнями майбутню презентацію результатів. Приймає звіт, узагальнює отримані  результати і підбиває підсумок проектної роботи

Відомості про автора

Ім'я, прізвище

Фесенко Галина Віталіївна

Фах, навчальний предмет

Вчитель математики

Навчальний заклад

Валківський ліцей імені Олександра Масельського
Валківської районної ради Харківської області

Місто\село, район, область

Місто Валки, район Валківський, область Харківська

Контактні дані

0977949553

Відомості про тренінг

Дати проведення тренінгу

22.08.2012 – 29.08.2012

Місце проведення тренінгу


Валківський ліцей імені Олександра Масельського
Валківської районної ради Харківської області

Тренери

Шаповал Наталія Миколаївна 


1 коментар:

  1. Познайомившись зі змістом даного проекту, можу зробити висновок, що його створював професіонал своєї справи. Всі матеріали цікаві, змістовні, презентації наповнені новинками, які сприятимуть мотивації учнів та підвищенню якості знань.

    ВідповістиВидалити